•    
        • نحوه پیگیری شکایت مطرح شده به چه نحوی می باشد؟

          با توجه به اینکه شکایت مشتریان در سیستم اتوماسیون اداری یا سامانه مربوطه ثبت می‌گردد، لذا مشتریان می‌توانند از طرق ذیل مراتب را پیگیری نمایند:
          الف- در صورت ارسال شکواییه از طریق سامانه‌های موجود و اخذ کد رهگیری:
          الف/1) مراجعه به وب سایت اصلی بانک توسعه صادرات ایران به نشانی www.edbi.ir ، "ارتباط با ما" و سپس بخش "رهگیری تماس"
          الف/2) مراجعه به وب‌سایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانی club.edbi.ir،"انتقادات و پیشنهادات" و سپس بخش "رهگیری درخواست"
          ب-چنانچه شکواییه به طرق دیگر به بانک ارائه شده باشد، شاکی می‌تواند طی تماس تلفنی با کارشناسان بخش رسیدگی به شکایات(شماره تماس 88700913 ) پاسخ مقتضی را دریافت نماید.

کلیه حقوق متعلق به بانک توسعه صادرات ایران می باشد.