•    
        • درباره باشگاه توسعه صادرات

          باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، یک فضای مجازی و پل ارتباطی با مشتریان می باشد که توسط بانک توسعه صادرات ایران برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با اعضا و ارائه دادن بسته های سودآور با ارزش بالای درک شده توسط مشتری به آنها راه اندازی و اجرا می شود که هدف نهایی از این کار فعال کردن و افزایش وفاداری در مشتریان با ایجاد رابطه عاطفی با آنها می باشد و اهداف مورد نظر در خصوص ایجاد باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران عبارتند از:
          - ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
          - ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه
          - مدیریت سیاست های وفادارسازی مشتریان از طریق سامانه و خلق ارزش توسط مشتریان
          - اتصال سامانه باشگاه به سامانه های بانکی و پرداخت و ایجاد بانک اطلاعات مشتری

          پذیرش درخواست عضویت در باشگاه
          حق بررسی، پذیرش و یا رد درخواست عضویت در باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران منحصرا" در اختیار بانک توسعه صادرات ایران می باشد.

          ایجاد محدودیت و یا لغو عضویت در باشگاه
          پذیرش افراد به عنوان عضو باشگاه مشتریان، ناقض هیچ بخشی از اختیارات باشگاه و قوانین و مقررات مربوطه نمی باشد، بنابراین چنانچه در هر زمانی هریک از اعضاء مرتکب نقض همه یا بخشی از قوانین و مقررات باشگاه شود، باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می تواند راسا و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیم گیری نماید و فرد یا افراد خاطی نیز حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندشته و متعهد می باشند کلیه خسارات احتمالی وارده را بر عهده بگیرند.

          از جمله فعالیتهای ممنوعه و مصادیق تخلف به موارد زیر می توان اشاره نمود :
          - نقض قوانین مالکیت مادی و معنوی (بند ... این مستند).
          - انجام هرگونه عملی که سبب آسیب دیدگی، تهدید امنیت باشگاه، ایجاد وقفه یا زیان رسیدن به باشگاه مشتریان شود.
          - ارسال تصاویر نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی به عنوان تصویر پروفایل کاربری.
          - ارائه و انتشار محتوای نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی، مطالب توهین آمیز و یا سیاسی و یا ناقض حیثیت غیر در پروفایل کاربری و یا سایر بخش های عمومی و مجازی پورتال از جمله شبکه اجتماعی.
          - هر گونه ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران از طریق ارسال پیام و یا ایمیل نامناسب، تبلیغاتی، هرزنامه و یا از طریق نشر محتوای نامناسب و یا تهدید آمیز در بخش های عمومی و مجازی پورتال ازجمله شبکه اجتماعی.
          - هر گونه فعالیت تبلیغاتی و تجاری در باشگاه مشتریان.
          تبصره: چنانچه یک عضو در باشگاه مشتریان فاقد فعالیت باشد، عضو غیرفعال محسوب می گردد و باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می تواند راسا و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیم گیری نماید و فرد نیز حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندارد.

          ارسال ایمیل و یا پیامک به اعضا
          باشگاه مشتریان در مواردی جهت تسریع در اطلاع رسانی به اعضا ( معرفی طرح ها و مسابقه های جدید باشگاه، تغییر رمز عبور ، دریافت رمز عبور جدید ، دریافت پیشنهاد دوستی و ... ) ایمیل و یا پیامک ارسال می کند. اعضا با قبول قوانین و مقررات باشگاه موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل و پیامک اعلام می نمایند.

          نام کاربری و رمز عبور
          نام کاربری و رمز عبور تنها رویه شناسایی اعضای باشگاه می باشد. بنابراین مسئولیت لو رفتن و سوء استفاده احتمالی از آن برعهده ی خود عضو می باشد. در هر صورت اعضای باشگاه مؤظف می باشند به محض اطلاع از لو رفتن این اطلاعات درصورت امکان نسبت به تغییر رمز عبور به صورت مستقیم و یا با استفاده از گزینه 'رمز عبور خود را فراموش کرده ام' نسبت به تغییر آن اقدام نمایند و یا از طریق بخش پشتیبانی کاربران نسبت به درخواست رسیدگی به موضوع اقدام نمایند.

کلیه حقوق متعلق به بانک توسعه صادرات ایران می باشد.