•    
        •  
        • بیشترین سوالات پرسیده شده

          1- شماره مرکز تماس مشتریان بانک توسعه صادرات ایران کدام است؟

          شماره تماس ارتباط با مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران 88709022 ( 10 خط تماس ) می باشد.

          2- عضویت در مورد حسابهای مشترک چگونه است؟

          امکان عضو شدن برای حسابهای مشترک وجود ندارد.

          3- در صورت فراموش کردن رمز عبور چه اقدامی باید کرد؟

          درخواست خود را از طریق قسمت پشتیبانی غیر حضوری در منوی پشتیبانی اعضا ارسال نمائید (حتما پست الکترونیک خود را بصورت صحیح ثبت نمائید).

          4- عضویت درباره حساب های حقوقی چگونه است؟

          کلیه مشتریان حقوقی با استفاده از کد مشتری به عنوان نام کاربری و شناسه شرکت به عنوان رمز عبور می توانند وارد باشگاه مشتریان گردند.. برای دریافت کد مشتری می توانید به یکی از شعب بانک مراجعه نمایید.

          5- فرمول محاسبه امتیاز چیست؟

          امتیاز هر مشتری تابعی از کارکرد آن در خصوص میزان استفاده از محصولات و خدمات بانک از جمله تسهیلات صادراتی، اعتبارات اسنادی، ضماتنامه های ارزی و ریالی، میزان سپرده گذاری مشتری نزد بانک و ... می باشد.

          6- امتیاز ارزش پولی چیست ؟

          منظور از امتیاز ارزش پولی، امتیازی است که بر اساس نوع عملکرد مشتریان در ارتباط با تسهیلات دریافتی از بانک، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه ها و نقل و انتقال حوالجات و منابع سپرده ای مشتریان نزد بانک می باشد.

          7- چگونه می توان رمز عبور نرم افزار باشگاه را تغییر داد؟

          برای تغییر رمز عبور ورود به باشگاه کاربرمی تواند بعد از لاگین در بخش کافه صادرات از ستون سمت راست بلاک مربوط به اطلاعات شخصی کاربر با استفاده از دکمه ویرایش پروفایل نسبت به تغییر اقلام اطلاعاتی پایه پروفایل خود از جمله رمز عبور ورود به باشگاه استفاده نماید. لازم به توضیح است که برای تعریف رمز عبور جدید، الزاما کاربر می بایستی رمز عبور فعلی خود را به خاطر داشته باشد.

          8- امتیاز افرادی که دارای چند حساب هستند چگونه محاسبه می شود؟

          اگر یک فرد دارای چند حساب باشد در هر صورت به آن فرد یک شماره مشتری اختصاص می یابد در صورتی که استثناٌ فردی چند شماره مشتری داشته باشد میتواند به "شعبه افتتاح کننده حساب" مراجعه کرده و درخواست یکی شدن شماره مشتری های خود را داشته باشد.

          9- کلیه اطلاعاتی که از طریق شعبه بروز رسانی می شود چگونه باید به باشگاه ارسال شود؟

          جهت به روز رسانی کلیه اطلاعات هویتی و ثبتی ، اعضای باشگاه می توانند از طریق شعبه مربوطه نسبت به تغییر اطلاعات مورد نظر اقدام نموده و پس از آن اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در سامانه باشگاه مشتریان ثبت می گردد.

کلیه حقوق متعلق به بانک توسعه صادرات ایران می باشد.