•    
        •  
        • فهرست پرسش های سامانه باشگاه مشتریان

          شماره مرکز تماس مشتریان بانک توسعه صادرات ایران کدام است؟

          شماره تماس ارتباط با مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران 88709022 ( 10 خط تماس ) می باشد.

          نحوه ورود به باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران در خصوص مشتریان حقیقی چگونه است؟

          از طریق آدرسclub.edbi.ir وارد سایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شوید: با استفاده از «کد مشتری» بعنوان «شناسه عبور» و «کد ملی» بعنوان «کلمه عبور» وارد فضای باشگاه شوید. در صورت وجود صفر قبل از «کد ملی»، درج آن ضروری است و توجه داشته باشید که تعداد ارقام بعنوان «کد ملی»، از 10 رقم کمتر نباشد. لازم به ذکر است جهت اخذ کد مشتری، باید به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نمایید.

          نحوه ورود به باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران در خصوص مشتریان حقوقی چگونه است؟

          از طریق آدرسclub.edbi.ir وارد سایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شوید: با استفاده از «کد مشتری» بعنوان «شناسه عبور» و «شناسه ملی شرکت» بعنوان «کلمه عبور» وارد فضای باشگاه شوید. در صورت وجود صفر قبل از «شناسه ملی شرکت»، درج آن ضروری است و توجه داشته باشید که تعداد ارقام بعنوان «شناسه ملی شرکت»، از 12 رقم کمتر نباشد. لازم به ذکر است جهت اخذ کد مشتری، باید به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نمایید.

          چگونه می توان رمز عبور نرم افزار باشگاه را تغییر داد؟

          برای تغییر رمز عبور ورود به باشگاه کاربرمی تواند بعد از لاگین در بخش کافه صادرات از ستون سمت راست بلاک مربوط به اطلاعات شخصی کاربر با استفاده از دکمه ویرایش پروفایل نسبت به تغییر اقلام اطلاعاتی پایه پروفایل خود از جمله رمز عبور ورود به باشگاه استفاده نماید. لازم به توضیح است که برای تعریف رمز عبور جدید، الزاما کاربر می بایستی رمز عبور فعلی خود را به خاطر داشته باشد.

          کلیه اطلاعاتی که از طریق شعبه بروز رسانی می شود چگونه باید به باشگاه ارسال شود؟

          جهت به روز رسانی کلیه اطلاعات هویتی و ثبتی ، اعضای باشگاه می توانند از طریق شعبه مربوطه نسبت به تغییر اطلاعات مورد نظر اقدام نموده و پس از آن اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در سامانه باشگاه مشتریان ثبت می گردد.

          امتیاز افرادی که دارای چند حساب هستند چگونه محاسبه می شود؟

          اگر یک فرد دارای چند حساب باشد در هر صورت به آن فرد یک شماره مشتری اختصاص می یابد در صورتی که استثناٌ فردی چند شماره مشتری داشته باشد میتواند به "شعبه افتتاح کننده حساب" مراجعه کرده و درخواست یکی شدن شماره مشتری های خود را داشته باشد.

          عضویت در مورد حسابهای مشترک چگونه است؟

          امکان عضو شدن برای حسابهای مشترک وجود ندارد.

          نحوه کسب امتیاز در باشگاه مشتریان چگونه است؟

          امتیاز هر مشتری تابعی از کارکرد وی بر اساس میزان استفاده از محصولات و خدمات بانک از جمله تسهیلات صادراتی، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه های ارزی و ریالی، میزان سپرده گذاری مشتری نزد بانک و تکمیل اطلاعات پروفایل عضویت، شرکت در نظرسنجی، ورود به سامانه باشگاه مشتریان، ثبت و اشتراک مطلب در کافه صادرات و ... می باشد.

          امتیاز ارزش پولی چیست ؟

          منظور از امتیاز ارزش پولی، امتیازی است که بر اساس نوع عملکرد مشتریان در ارتباط با تسهیلات دریافتی از بانک، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه ها و نقل و انتقال حوالجات و منابع سپرده ای مشتریان نزد بانک می باشد.

          در صورت فراموش کردن رمز عبور چه اقدامی باید کرد؟

          درخواست خود را از طریق قسمت پشتیبانی غیرحضوری در منوی پشتیبانی اعضا ارسال نمائید (حتما پست الکترونیک خود را بصورت صحیح ثبت نمائید).

          برای تکمیل پروفایل در سامانه باشگاه مشتریان چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

          برای تکمیل پروفایل اطلاعات ثبتی/شناسنامه‌ای مشتری- موضوع و محل کار فعالیت آن- آدرس و شماره‌های تماس مشتری مورد نیاز می‌باشد.

          منظور از طرح‌های امتیازی چیست؟

          اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند از طرح‌های امتیازی موجود در سامانه باشگاه مشتریان استفاده نمایند که بعضی از آنها دارای محدودیت زمانی می‌باشند. طرح‌های فعال بدون محدودیت زمانی عبارتند از: طرح سپاس و طرح امتیاز ارزش پولی.

          سطوح تعریف شده در باشگاه مشتریان شامل چه سطح‌هایی است؟

          باشگاه مشتریان دارای 5 سطح مشتریان "عادی، برنزی، نقره‌ای، طلایی و"VIP می‌باشد.

          میزان تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشتریان باشگاه چگونه است؟

          برای اطلاع از تخفیفات، مشتریان محترم باید پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان، با کلیک بر روی بخش "کافه صادرات"، وارد بخش "تخفیف‌ها" در بالای صفحه شوند.

          مشتریان چگونه می‌توانند از امتیاز خود مطلع شوند؟

          برای اطلاع از امتیاز، مشتریان محترم باید پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان، با کلیک بر روی بخش "کافه صادرات"، وارد بخش "امتیازات من" در بخش سمت راست صفحه شوند. لازم به ذکر است تنها مشتریانی می‌توانند به بخش کافه صادرات دسترسی داشته باشند که قبلاً پروفایل خود را تکمیل نموده باشند.

کلیه حقوق متعلق به بانک توسعه صادرات ایران می باشد.