•    
       
        • نظرسنجی عمومی

          عنوانخیلی زیادزیادتقریباً 50-50کمخیلی کم
          1- کارکنان شعبه رفتاری محترمانه و دوستانه دارند.
          2- کارکنان شعبه ظاهری آراسته و مرتب دارند.
          3- تصویر ذهنی مطلوبی از این بانک نسبت به دیگر بانک ها دارم.
          4- ترجیح می دهم بیشتر امور بانکی خود را در این بانک انجام دهم.
          5- انجام امور بانکی در این بانک سهل و آسان است.
          6- تنوع محصولات و خدمات بانک انتظارات من را برآورده می کند.
          7- بانک اطلاعات دقیق و کاملی درباره انواع خدمات بانکی ارایه می کند.
          8- انجام امور بانکی در این بانک با کمترین معطلی صورت می گیرد.
          9- به شکایات مشتری در اسرع وقت رسیدگی می شود.
          10- زمان کار شعبه برای مراجعه من مناسب است.
          11- استفاده از خدمات الکترونیکی وغیرحضوری بانک آسان است.
          12- از نظر من عملکرد بانک مبتنی بر قانون ومقررات و شفاف است.
          13- انواع خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک انتظارات من را برآورده می کند.
          14- کارکنان شعبه با حوصله به سوالات مراجعان پاسخ می‌دهند.
          15- کارکنان شعبه بین مشتریان تبعیض قائل نمی‌شوند.
          16- کارکنان شعبه افراد مورد اعتمادی هستند.
          17- کارکنان شعبه به درخواست‌های مشتری توجه دارند.
          18- مراحل انجام امور بانکی مشخص و کوتاه است.
          19- در اکثر اوقات دستگاه‌های خودپرداز بانک قادر به ارائه خدمت هستند.
          20- داخل شعب بانک تمیز و پاکیزه است.
          21- وسایل و تجهیزات شعب بانک آراسته و منظم است.
          22- سرعت رسیدگی به تقاضای دریافت تسهیلات از بانک مناسب است.
          23- استفاده از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک مطمئن است.
          24- اموربانکی من بدون هرگونه توصیه و هدیه در زمان مناسب انجام می‌شود.
          کد امنیتی: *
کلیه حقوق متعلق به بانک توسعه صادرات ایران می باشد.