![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، یک فضای مجازی و پل ارتباطی با مشتریان میباشد که توسط بانک توسعه صادرات ایران برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با اعضا و ارائه دادن بستههای سودآور با ارزش بالای درک شده توسط مشتری به آنها راهاندازی و اجرا میشود که هدف نهایی از این کار فعال کردن و افزایش وفاداری در مشتریان با ایجاد رابطه عاطفی با آنها میباشد و اهداف مورد نظر در خصوص ایجاد باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران عبارتند از:
- ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
- ارائه و پیادهسازی استراتژیهای وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه
- مدیریت سیاستهای وفادارسازی مشتریان از طریق سامانه و خلق ارزش افزوده
پذیرش درخواست عضویت در باشگاه
حق بررسی، پذیرش و یا رد درخواست عضویت در باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران منحصراً در اختیار بانک توسعه صادرات ایران می باشد.
ایجاد محدودیت و یا لغو عضویت در باشگاه
پذیرش افراد به عنوان عضو باشگاه مشتریان، ناقض هیچ بخشی از اختیارات باشگاه و قوانین و مقررات مربوطه نمیباشد، بنابراین چنانچه در هر زمانی هریک از اعضا مرتکب نقض همه یا بخشی از قوانین و مقررات باشگاه شود، باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران میتواند راساً و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیمگیری نماید و فرد یا افراد خاطی حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندشته و متعهد میباشند کلیه خسارات احتمالی وارده را بر عهده بگیرند.
از جمله فعالیتهای ممنوعه و مصادیق تخلف به موارد زیر میتوان اشاره نمود :
- نقض قوانین مالکیت مادی و معنوی.
- انجام هرگونه عملی که سبب آسیب دیدگی، تهدید امنیت باشگاه، ایجاد وقفه یا زیان رسیدن به باشگاه مشتریان شود.
- ارسال تصاویر نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی به عنوان تصویر پروفایل کاربری.
- ارائه و انتشار محتوای نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی، مطالب توهین آمیز و یا سیاسی و یا ناقض حیثیت غیر در پروفایل کاربری و یا سایر بخشهای عمومی و مجازی پورتال از جمله شبکه اجتماعی.
- هر گونه ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران از طریق ارسال پیام و یا ایمیل نامناسب، تبلیغاتی، هرزنامه و یا از طریق نشر محتوای نامناسب و یا تهدید آمیز در بخشهای عمومی و مجازی پورتال ازجمله شبکه اجتماعی.
- هرگونه فعالیت تبلیغاتی و تجاری در باشگاه مشتریان.
تبصره: چنانچه یک عضو در باشگاه مشتریان فاقد فعالیت باشد، عضو غیرفعال محسوب میگردد و باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران میتواند راساً و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیمگیری نماید و فرد نیز حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندارد.
ارسال ایمیل و یا پیامک به اعضا
باشگاه مشتریان در مواردی جهت تسریع در اطلاع رسانی به اعضا (معرفی طرح ها و مسابقههای جدید باشگاه، تغییر رمز عبور، دریافت رمز عبور جدید و ... ) ایمیل و یا پیامک ارسال میکند. اعضا با قبول قوانین و مقررات باشگاه موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل و پیامک اعلام مینمایند.
نام کاربری و رمز عبور
نام کاربری و رمز عبور تنها رویه شناسایی اعضای باشگاه میباشد. بنابراین مسئولیت لو رفتن و سوء استفاده احتمالی از آن برعهده خود عضو میباشد. در هر صورت اعضای باشگاه موظف میباشند به محض اطلاع از لو رفتن این اطلاعات درصورت امکان نسبت به تغییر رمز عبور به صورت مستقیم و یا با استفاده از گزینه "بازیابی رمز عبور" نسبت به تغییر آن اقدام نمایند و یا از طریق بخش "پشتیبانی اعضا" نسبت به درخواست رسیدگی به موضوع اقدام نمایند.