شماره تماس ارتباط با مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران 88709022 ( 10 خط تماس ) می باشد.
از طریق آدرسclub.edbi.ir وارد سایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شوید: با استفاده از «کد مشتری» بعنوان «شناسه عبور» و «کد ملی» بعنوان «کلمه عبور» وارد فضای باشگاه شوید. در صورت وجود صفر قبل از «کد ملی»، درج آن ضروری است و توجه داشته باشید که تعداد ارقام بعنوان «کد ملی»، از 10 رقم کمتر نباشد. لازم به ذکر است جهت اخذ کد مشتری، باید به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نمایید.
امتیاز هر مشتری تابعی از کارکرد وی بر اساس میزان استفاده از محصولات و خدمات بانک از جمله تسهیلات صادراتی، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه های ارزی و ریالی، میزان سپرده گذاری مشتری نزد بانک و تکمیل اطلاعات پروفایل عضویت، شرکت در نظرسنجی، ورود به سامانه باشگاه مشتریان، ثبت و اشتراک مطلب در کافه صادرات و ... می باشد.
اگر یک فرد دارای چند حساب باشد در هر صورت به آن فرد یک شماره مشتری اختصاص می یابد در صورتی که استثناٌ فردی چند شماره مشتری داشته باشد میتواند به "شعبه افتتاح کننده حساب" مراجعه کرده و درخواست یکی شدن شماره مشتری های خود را داشته باشد.
امکان عضو شدن برای حسابهای مشترک وجود ندارد.
منظور از امتیاز ارزش پولی، امتیازی است که بر اساس نوع عملکرد مشتریان در ارتباط با تسهیلات دریافتی از بانک، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه ها و نقل و انتقال حوالجات و منابع سپرده ای مشتریان نزد بانک می باشد.
برای تغییر رمز عبور ورود به باشگاه کاربرمی تواند بعد از لاگین در بخش کافه صادرات از ستون سمت راست بلاک مربوط به اطلاعات شخصی کاربر با استفاده از دکمه ویرایش پروفایل نسبت به تغییر اقلام اطلاعاتی پایه پروفایل خود از جمله رمز عبور ورود به باشگاه استفاده نماید. لازم به توضیح است که برای تعریف رمز عبور جدید، الزاما کاربر می بایستی رمز عبور فعلی خود را به خاطر داشته باشد.
جهت به روز رسانی کلیه اطلاعات هویتی و ثبتی ، اعضای باشگاه می توانند از طریق شعبه مربوطه نسبت به تغییر اطلاعات مورد نظر اقدام نموده و پس از آن اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در سامانه باشگاه مشتریان ثبت می گردد.
از طریق آدرسclub.edbi.ir وارد سایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شوید: با استفاده از «کد مشتری» بعنوان «شناسه عبور» و «شناسه ملی شرکت» بعنوان «کلمه عبور» وارد فضای باشگاه شوید. در صورت وجود صفر قبل از «شناسه ملی شرکت»، درج آن ضروری است و توجه داشته باشید که تعداد ارقام بعنوان «شناسه ملی شرکت»، از 12 رقم کمتر نباشد. لازم به ذکر است جهت اخذ کد مشتری، باید به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نمایید.
برای تکمیل پروفایل اطلاعات ثبتی/شناسنامهای مشتری- موضوع و محل کار فعالیت آن- آدرس و شمارههای تماس مشتری مورد نیاز میباشد.
اعضای باشگاه مشتریان میتوانند از طرحهای امتیازی موجود در سامانه باشگاه مشتریان استفاده نمایند که بعضی از آنها دارای محدودیت زمانی میباشند. طرحهای فعال بدون محدودیت زمانی عبارتند از: طرح سپاس و طرح امتیاز ارزش پولی.
با توجه به اینکه شکایتهای مطرح شده از جانب مشتریان دارای شرایط و ویژگیهای یکسانی نمیباشد، مدت زمان ثابتی را نمیتوان برای آن تصور نمود. لیکن بانک اعتقاد دارد که باید از حداکثر ظرفیت کارشناسی خود بهرهبرداری نموده و با پیگیری موضوع در حداقل زمان ممکن، پاسخ لازم را به ذینفع منعکس نماید. لازم به ذکر است که بانک همواره مصمم بوده که پاسخ لازم به شکایات مطرح شده را ظرف مدت یک ماه اعلام نماید.
آن دسته از مشتریانی که نسبت به طرح شکایت اقدام نموده اند، جهت اطلاع از فرآیند پاسخگویی به شکایات، میتوانند با مراجعه به وب سایت بانک به نشانی www.edbi.ir و سپس بخش "درباره بانک" و در نهایت ورود به بخشی تحت عنوان"قانون ارتقای سلامت نظام اداری" فرآیند مربوطه را ملاحظه نموده و از نحوه پیگیری بانک مطلع گردند.
باشگاه مشتریان دارای 5 سطح مشتریان "عادی، برنزی، نقرهای، طلایی و"VIP میباشد.
با توجه به اینکه شکایت مشتریان در سیستم اتوماسیون اداری یا سامانه مربوطه ثبت میگردد، لذا مشتریان میتوانند از طرق ذیل مراتب را پیگیری نمایند: الف- در صورت ارسال شکواییه از طریق سامانههای موجود و اخذ کد رهگیری: الف/1) مراجعه به وب سایت اصلی بانک توسعه صادرات ایران به نشانی www.edbi.ir ، "ارتباط با ما" و سپس بخش "رهگیری تماس" الف/2) مراجعه به وبسایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانی club.edbi.ir،"انتقادات و پیشنهادات" و سپس بخش "رهگیری درخواست" ب-چنانچه شکواییه به طرق دیگر به بانک ارائه شده باشد، شاکی میتواند طی تماس تلفنی با کارشناسان بخش رسیدگی به شکایات(شماره تماس 88700913 ) پاسخ مقتضی را دریافت نماید.
به جهت اهمیت موضوع در حوزه رسیدگی به شکایات، کارشناسان مربوطه ضمن بررسی شکایت، در صورت نیاز با شاکی ارتباط برقرار نموده و اطلاعات مدنظر خود را بمنظور پیگیری مناسب شکایت و ارائه پاسخ لازم به ذینفع، اخذ خواهند نمود. در هر صورت شاکی میتواند طی تماس با شماره تلفن 88700913 نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام نماید.
درخواست خود را از طریق قسمت پشتیبانی غیرحضوری در منوی پشتیبانی اعضا ارسال نمائید (حتما پست الکترونیک خود را بصورت صحیح ثبت نمائید).
برای دسترسی به سامانه انتقاد و شکایت دو مسیر ذیل معرفی میگردد: الف- مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت اصلی بانک توسعه صادرات ایران به نشانی www.edbi.ir ، کلیک روی بخش "ارتباط با ما" و سپس بخش"انتقاد و شکایت" به این سامانه دسترسی پیدا نمایند. ب- همچنین مشتریان میتوانند با مراجعه به وبسایت باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانی club.edbi.ir و سپس بخش "انتقادات و پیشنهادات" نسبت به ثبت انتقاد و یا پیشنهاد خود اقدام نمایند.
برای اطلاع از امتیاز، مشتریان محترم باید پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان، با کلیک بر روی بخش "کافه صادرات"، وارد بخش "امتیازات من" در بخش سمت راست صفحه شوند. لازم به ذکر است تنها مشتریانی میتوانند به بخش کافه صادرات دسترسی داشته باشند که قبلاً پروفایل خود را تکمیل نموده باشند.
برای اطلاع از تخفیفات، مشتریان محترم باید پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان، با کلیک بر روی بخش "کافه صادرات"، وارد بخش "تخفیفها" در بالای صفحه شوند.